راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

350 خبرنگار در هشتگر خانه‌دار می‌شوند

به گزارش ساختمان آنلاین:  رضا عباس زاده با اشاره به اینکه خبرنگاران نباید دغدغه مسکن داشته باشند، اظهار کرد: در نشست مشترکی با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد شهرستان، تفاهم نامه‌ای منعقد شد که طبق آن بنا شده تعدادی از خبرنگاران استان خانه‌دار شوند.

وی با اشاره به سهمیه در نظر گرفته شده در این خصوص توضیح داد: با توافق صورت گرفته بنا شده ۳۵۰ خبرنگار در قالب طرح اقدام ملی خانه دار شوند.

وی توضیح داد: از مهم‌ترین مشکلات صنفی خبرنگاران نداشتن امنیت شغلی، مسکن، فقدان بیمه و حقوق و مزایای کم است که امیدواریم این مسائل در دولت جدید توسط نمایندگان مجلس پیگیری و بخشی از آنها مرتفع شود.

عباس زاده اضافه کرد: برای خانه دار شدن خبرنگاران البرزی سه روش پیش رو است اول اینکه زمینی در اختیار خانه مطبوعات استان قرار دهند تا پس از تکمیل فرایند ساخت در اختیار واجدین شرایط قرار دهند.

این مسئول تاکید کرد: روش دوم این است که خبرنگاران به صورت مشارکتی نسبت به خرید واحدهای معرفی شده اقدام کنند و سوم اینکه از طریق تسهیلات بانکی و فرم ج خانه دار شوند.

عباس زاده گفت: برای نهایی شدن نحوه واگذاری منتظر اتمام جابجایی های هیات دولت هستیم تا بتوانیم توافق صورت گرفته شده را اجرایی کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا