راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

تفاهم همکاری تشکل‌های فنی-مهندسی با انجمن سازندگان تهران امضا شد

به گزارش ساختمان آنلاین: در این جلسه تفاهم نامه‌ای بین انجمن‌ها و تشکل‌های فنی و مهندسی کشور  منعقد شد، تا با حضور و اتحاد هر چه بیشتر انجمن‌هایی که در صنعت ساختمان مشغول به کار هستند بتوانند نسبت به حل مشکلات و تاثیر گذاری در انتخابات پیش رو اقدام نمایند.

پیرو پیگیری‌های انجام شده تشکل‌های فنی و مهندسی کشور مجوزهای اولیه تاسیس خود را گرفتند و در تلاش می باشند تا بتوانند با کمک انجمن‌ها و عۻویت آنها در این تشکل بزرگ کشوری گامهای بزرگی در صنعت ساختمان بردارند. در در این راه انجمن سازندگان مسکن و ساختمان شهر تهران پیرو تفاهم نامه ای در کنار این تشکل فنی و مهندسی کشور قرار گرفت تا بتواند تاثیر گذاری مناسبی در بهبود کیفیت و طول عمر ساختمان‌ها داشته باشد و با آموزش و ترویج فرهنگ صحیح ساخت و ساز کمکی به جامعه مهندسی و صنعت ساختمانی کشور بنماید.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا