راه و شهرسازیمجله خبری

اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی نیازمند آمار دقیق است

به گزارش ساختمان آنلاین: خلیل بهروزی فر در رابطه با اجرایی نشدن قانون مالیات بر خانه های خالی بیان کرد: قانون اشکالی ندارد و در این رابطه دقت شده، اما اطلاعات دقیقی در این خصوص وجود ندارد که باید اطلاعات و آمار دقیقی در این راستا دریافت شود.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ روزنه‌هایی در این رابطه وجود دارد که معمولا برخی سعی می‌کنند از طریق آنها فرار کنند تا کسی متوجه نشود که چه تعداد واحد مسکونی و چه برج‌هایی خالی است که این اطلاعات باید دقیق باشد که بتوان قانون را اجرا کرد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود:‌ همچنین نظارت بر قانون در صورت وجود اصلاحات دقیق و شفافیتی که باید در این راستا وجود داشته باشد مساله مهمی است که در این خصوص مردم می توانند کمک کنند و از طریق مراجعی که به آنها اعلام شده این اطلاعات دقیق را به آن مراجع انتقال دهند و همچنین از طریق مشاورین املاکی که با سامانه کار می کنند هم می شود این اطلاعات را دریافت کرد.

بهروزی فر  تاکید کرد:‌ در صورتی که این اطلاعات کامل و دقیق شود، با نظارتی که دستگاه‌های نظارتی خصوصا مجلس انجام می‌دهند، مطمئنا قانون به خوبی اجرا و عملی خواهد شد، چون هر آنچه در قانون پیش بینی شده باید بر اساس مر قانون به آن عمل شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا