بورس و بازارمجله خبری

مستاجران از قیمت‌ها در این منطقه فراری شدند!

یک واسطه‌گر ملکی در محله زیبادشت می‌گوید: هم‌اکنون بازار خرید و فروش و رهن و اجاره‌خانه در این محله در وضعیت رکود قرار دارد و متقاضی کم شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اکوایران، محله زیبادشت در غرب و منطقه ۲۲ تهران قرار دارد و از شمال به بزرگراه همت و دهکده المپیک، از شرق به بلوار دهکده و رودخانه کن، از جنوب به شهرک چشمه و شهرک گلستان و از غرب به بزرگراه آزادگان متصل می‌شود.

یک مشاور املاک در محله زیبادشت با اشاره به افزایش نجومی رهن و اجاره خانه‌ در این محله می‌گوید: در سال گذشته یک واحد ۱۲۰ متری و ۵ سال ساخت، با ۸۰۰ میلیون تومان رهن داده می‌شد اما این رقم در سال جاری به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی همچنین در ادامه می‌گوید: هم‌اکنون بازار خرید و فروش و رهن و اجاره‌خانه در این محله در وضعیت رکود قرار دارد و متقاضی کم شده است.

بررسی‌های ما از فایل‌های رهن و اجاره خانه در محله زیبادشت نشان می‌دهد، برای رهن کامل آپارتمانی نوساز با ۱۱۰ مترمربع زیربنا، یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و برای رهن کامل واحدی با ۱۰۳ مترمربع، ۸۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

رهن واحدی با ۱۱۵ مترمربع، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن، ۹ میلیون تومان است؛ برای رهن آپارتمانی ۹۵ متری نیز، ۲۵۰ میلیون تومان و برای اجاره آن، ۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

برای واحدی با ۶۰ مترمربع زیربنا، ۲۵۰ میلیون تومان رهن و ۶ میلیون تومان اجاره ماهانه و برای واحدی دیگر با ۷۰ مترمربع مساحت،۵۵۰ میلیون تومان رهن و یک میلیون تومان اجاره ماهانه پیشنهاد شده است.

 

زیبا دشت

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا