بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

افزایش دو برابری سرعت ساخت مسکن با پرداخت تسهیلات بانکی

دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن گفت: دولت اگر پیگیر پرداخت تسهیلات ساخت مسکن توسط بانک‌ها باشد سرعت اجرای پروژه‌ها به بیش از ۲ برابر افزایش می‌یابد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرشید پورحاجت دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور گفت: در حال حاضر روند پرداخت تسهیلات ساخت در کشور در مقایسه با سایر کشورها بسیار کند بوده است  و همین امر باعث شده که اجرای پروژه‌های مسکونی با کندی مواجه شود.

به گفته وی پیگیری دولت برای پرداخت تسهیلات ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن باعث ‌می‌شود که سرعت اجرای پروژه‌ها تشدید شود و ما شاهد ساخت بیشتر پروژه‌ها در کشور باشیم.

او می‌گوید: برای تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن باید دولت تمامی توان و عزم خود را جهت به کارگیری ظرفیت‌های بخش خصوصی و به کارگیری نیروی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات استفاده کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا