بورس و بازارمجله خبری

اقساط وام 960 میلیونی خرید مسکن چقدر است؟

وام خرید مسکن برای زوج های پایتخت نشین 2 برابر شد و با احتساب وام جعاله 960 میلیون تومان شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از 9 صبح، با مصوبه شورای پول و اعتبار سقف وام خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم برای زوجین تهرانی به ۸۰۰ میلیون تومان افزایش یافت که با احتساب وام تعمیر به ۹۶۰ میلیون تومان می شود.

شورای پول و اعتبار سقف تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم (تسه) را برای زوجین تهرانی به ۸۰۰ میلیون تومان افزایش داد. این وام در سایر شهر‌ها از ۱۶۰ میلیون تومان بود که به ۳۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است. ️سقف وام تعمیر هم از ۸۰ میلیون تومان به ۱۶۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به این ترتیب سقف وام خرید در تهران از ۴۸۰ میلیون تومان به ۹۶۰ میلیون تومان افزایش می یابد.

محاسبه بازپرداخت اقساط وام جدید نشان می دهد اقساط ماهانه آن ۱۹.۳ میلیون تومان است. کل بازپرداخت وام ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان و کل سود وام بیش از ۱.۸ میلیارد تومان است. لازم به ذکر است باید مبلغ خرید اوراق حق تقدم را به هزینه های وام خرید اضافه کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا