صنایع ساختمانیمجله خبری

لزوم استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد

به گزارش ساختمان آنلاین:   مهناز همتی نهمین جلسه شورای فنی استاندارد در استانداری ایلام، گزارش از عملکرد و اقدامات اداره کل استاندارد در راستای استانداردسازی خرپای تیرچه و تیرچه مورد مصرف در بتن سازی استاندارد ارائه کرد.

وی با بیان محاسن تیرچه‌های صنعتی نسبت به تیرچه‌های با قوس الکتریکی، به تنها واحد دارای نشان استاندارد در استان اشاره کرد و گفت: توصیه می‌کنم تمام دستگاه‌ها بخصوص سازمان نظام مهندسی که نظارت نهایی را در ساخت و سازهای استان دارد برای امر استاندارد سازی تیرچه، با اداره کل استاندارد همگام شوند تا واحدهای متقاضی دیگر در زمینه تولید تیرچه‌های صنعتی استاندارد، دلگرم به ادامه فعالیت شوند.

همتی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم به استفاده از تیرچه استاندارد در انجام پروژه‌های عمرانی هستند.

مدیرکل استاندارد ایلام در ادامه افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، ملزم است در استفاده از تیرچه استاندارد در انجام ساخت و ساز بخش خصوصی توسط ناظرین و مجریان پروژه نظارت کامل داشته باشد، همچنین از ظرفیت واحدهای تولیدی تیرچه دستی مبنی بر استفاده از خرپای استاندارد جهت ساخت تیرچه و اجرای بتن ریزی پاشنه تیرچه مطابق ضوابط استاندارد نیز استفاده شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا