بورس و بازارمجله خبری

قیمت‌های عجیب برای سوییت‌های کوچک

به گزارش ساختمان آنلاین:  با افزایش قیمت مسکن ، تمایل افرادی که تنها زندگی می‌کنند به خرید آپارتمان‌های نقلی بدون اتاق بیشتر شده است؛ در ادامه این گزارش به بررسی جزییات معاملات آپارتمان‌های نقلی که طی یک ماه اخیر در تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت. گفتنی است قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید بر اساس معاملاتی است که طی یک ماه اخیر انجام و در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت شده است؛ ما دخل و تصرفی در قیمت‌ها نداشته ایم و ارقام تنها نمونه‌ای معاملات انجام شده در آن محله بوده و به طور مطلق بیانگر قیمت مسکن در محله‌های درج‌شده نیست.

جیحون، کارون، بریانک، هاشمی و… از محله‌های معروف منطقه ۱۰ محسوب می‌شود؛ مطابق با آمار بانک مرکزی، متوسط قیمت مسکن در منطقه ۱۰ طی آذر ماه ۱۸ میلیون و ۶۴۶ هزار تومان اعلام شد. یک واحد آپارتمان ۳۳ متری و ۲۲ سال ساخت در محله دامپزشکی متری ۲۳ میلیون و ۴۰۴ هزار تومان به فروش رفت. قیمت مسکن برای خانه‌ای ۳۹ متری و ۲۳ سال ساخت در بریانک نیز ۱۷ میلیون و ۴۹۶ هزار تومان در هر متر مربع بوده است.

واحدی ۳۵ متری و ۱۹ سال ساخت در هفت چنار متری ۱۸ میلیون و ۱۹۷ هزار تومان معامله شد. برای خرید واحدی ۳۷ متری و ۱۶ سال ساخت در جیحون نیز ۲۲ میلیون و ۱۳۸ هزار تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت شد.

یک خانه ۳۷ متری و ۲۱ سال ساخت در گلستانی متری ۱۵ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان و واحدی ۳۶ متری و ۲۴ سال ساخت در کارون متری ۲۰ میلیون و ۱۲۱ هزار تومان به فروش رسید. یک واحد آپارتمان ۳۸ متری و ۶ سال ساخت در هاشمی متری ۲۷ میلیون و ۳۸۱ هزار تومان معامله شد. همچنین واحدی ۳۶ متری و ۱۹ سال ساخت در سلیمانی متری ۱۴ میلیون و ۱۷۶ هزار تومان به فروش رفت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا