راه و شهرسازیمجله خبری

مقاوم‌سازی 4000 مسکن روستایی در ماکو

به گزارش ساختمان آنلاین : سید حیدر طالب زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات احداث مسکن و مقاوم‌ سازی بیش از ۱۰۰۰ واحد در ماکو پیگیری می شود، اظهار کرد: همه واحدهایی که در آن ضوابط مقررات ملی ساختمان رعایت نشده، نیازمند بازسازی است.

وی ادامه داد: در شهرستان ماکو،۸۰۴۷ واحد مسکن روستایی وجود دارد، افزود : ۴۰۰۰ واحد از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن مقاوم شده و بهسازی شده اند که بیش از ۵۰ درصد این مساکن را شامل می‌شود.

مدیر بنیاد مسکن ماکو اضافه کرد: در حال حاضر تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال با نرخ سود بانکی پنج درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله در حال پرداخت است.

طالبی در ادامه گفت: روستاییانی که در نظر دارند از این تسهیلات استفاده کنند، می‌توانند بدین منظور به اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مراجعه کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا