مجلس و ارگان هامجله خبری

لزوم مقاوم‌سازی 118 هزار مسکن روستایی

به گزارش ساختمان آنلاین: هادی حق‌شناس در بازدید از مناطق روستایی شهرستان مراوه‌تپه اظهارداشت: از 228 هزار واحد روستایی استان گلستان، 118 هزار واحد نیازمند مقاوم‌سازی است که بیش از 18 هزار واحد مسکونی تاکنون مقاوم‌سازی شده‌ است.

استاندار گلستان گفت: اکنون نزدیک به یک‌هزار واحد مسکونی در مناطق آسیب دیده از سیل زلزله و رانش زمین در حال ساخت است و امیدواریم هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

وی افزود: نیاز است صاحبان واحدهای مسکونی غیرمقاوم برای دریافت تسهیلات و مقاوم‌سازی واحدهای خویش به ادارات بنیاد مسکن در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

حق‌شناس گفت: تلاش ما تسریع در تکمیل واحدهای خسارت دیده از رانش زمین در روستای آق‌امام شهرستان مراوه تپه است و در این راستا همراهی همه دستگاه‌های اجرایی شایسته تقدیر است.

استاندار گلستان اظهار کرد: بر اثر رانش زمین در فروردین ماه امسال تعدادی از واحدهای مسکونی در روستای آق امام شهرستان مراوه‌تپه خسارت جدی دیدند که فاز نخست آن شامل 26 واحد مسکونی محله سعدآباد در حال ساخت است و پس از آن فاز دوم محله احمدآباد به تعداد 22 واحد مسکونی ساخته می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا