مجلس و ارگان هامجله خبری

نوسازی ۲.۵ میلیون مسکن روستایی

به گزارش ساختمان آنلاین:   علی اکبر کمیجانی – قائم مقام بانک مرکزی – در این نشست گفت: اعطای تسهیلات مسکن روستایی بخش مهمی از مساعدت شبکه بانکی به روستاییان است که ان شاءالله گره گشای مشکلات آنها بوده و در افزایش سطح رفاه و ایمنی روستاییان موثر باشد.

کمیجانی افزود: بانک مرکزی و شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات ساخت و بازسازی مسکن روستایی مطابق با تکالیف قانون بودجه و مصوبات دولت از هیچگونه مساعدتی دریغ نکرده و نخواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که در سال جاری نیز با توجه به تکالیف سنگین شبکه بانکی در حوزه مسکن، با برنامه ریزی های انجام شده، حمایت از مسکن روستایی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنان تداوم داشته باشد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز با قدردانی از عملکرد بانک مرکزی و شبکه بانکی در اعطای تسهیلات مسکن روستایی گفت: از زمان آغاز طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی تاکنون دو میلیون و ۵۰۰ هزار مسکن روستایی بازسازی و بهسازی شده‌اند.

وی با بیان اینکه این خدمات بدون همکاری و مساعدت بانک مرکزی و شبکه بانکی امکان پذیر نبود، افزود: دو میلیون از این واحدها بهسازی و ۵۰۰ هزار فقره نیز در مناطق حادثه دیده بازسازی شده‌اند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا