اجتماعیراه و شهرسازی

انتقاد به هزینه‌کرد شهرداری در نمایشگاه عطر سیب بدون مجوز شورا

به گزارش ساختمان آنلاین:  او ادامه داد: تا کی قرار است این زنجیره آزمون و خطا در کشور ادامه یابد؟ ان شاالله که آخرین آن باشد و شاهد پیشگیری باشیم قبل از این که نیاز به درمان داشته باشیم و آرزوی ما و ملت ایران محقق گردد.

امانی گفت: سال گذشته ما شهرداری تهران را برای برگزاری عطر سیب اجبار کردیم اما حالا همه کسانی که دستور دادند، امضا کردند و چک دادند در مرجع قضایی پرونده دادند و یک سال است که درگیرند. علت آن این است که سازمان بازرسی به درستی می‌گوید که بدون مجوز شورا هزینه کردید.

او خطاب به چمران گفت: من از شما خواستم که نامه بدهید اما نمی‌دانم نامه شما موثر واقع شد یا خیر و شاید هم حالا حل شده باشد اما تا یکی دو ماه گذشته مرتب مدیران شهروند و سازمان فرهنگی به ما پیام می دادند که شما به ما فشار آوردید که اجرا کنیم حالا ما پاسخ مرجع قضایی را می‌دهیم. امسال هم همان اتفاق افتاده است. فکر نکنید با این مصوبه مشکل حل می‌شود.

امانی اضافه کرد: نمایشگاه اجرا شده اما حالا به شهرداری مجوز می‌دهیم. تاریخش گذشته و هزینه شده و این مجوزها قبل از هزینه شدن باید از شورای اسلامی شهر تهران گرفته می‌شد. برای کسانی که زحمت کشیدند دردسر درست می‌کند. این موارد موضوعاتی نیستند که مدیران شهرداری اطلاع ندارند و خیلی روشن باید در بودجه شهرداری بیاید و قبل از هزینه‌کرد اجازه شورا را بگیرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا