بورس و بازارمجله خبری

افزایش قیمت مسکن در مناطق شمال تهران

به گزارش ساختمان آنلاین:  بر اساس قیمت مسکن و اجاره ماهانه در برخی از مناطق و محلات شمال تهران و آگهی‌های سایت دیوار لیستی از متوسط اجاره آپارتمان در محلات منطقه سوم شهرداری تهران به همراه افزایش اجاره در یک سال گذشته به دست آمده است.

با توحه به جدول زیر جردن با ۶۲ درصد افزایش نرخ اجاره در یک سال گذشته بیش‌ترین درصد افزایش و ونک با ۳۱ درصد افزایش قیمت کم‌ترین میزان افزایش قیمت را داشته است.

محلات سید خندان و دروس با حدود ۳۵ درصد افزایش قیمت از مهر ۱۳۹۹ تا مهر ۱۴۰۰ همراه بودند. همچنین محله میرداماد با افزایش ۴۶ درصدی نرخ اجاره آپارتمان در یک سال گذشته همرا ه بوده است.

قلهک و اختیاریه با افزایش ۵۴ درصد نرخ اجاره در کنار محله جردن با افزایش ۶۲ درصدی اجاره در بین محلات منطقه سه شهرداری تهران بالاترین درصد افزایش اجاره را ثبت کرده‌اند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا