مجلس و ارگان هامجله خبری

جزئیاتی در مورد تأمین مسکن خبرنگاران

 به گزارش ساختمان آنلاین: اصغر مختاری در ادامه گفت: در سال‌های اخیر هم‌زمان با روز خبرنگار، بحث مسکن خبرنگاران هم طرح می‌شود که امسال خیلی جدی‌تر به آن پرداخته شد و منتج به این شد که تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امضا شود، تا خبرنگاران بدون مسکن خانه‌دار شوند.

وی ادامه داد: این طرح ملی تا جایی که اطلاع دارم، هنوز در مرحله تنظیم تفاهم‌نامه است و به‌محض نهایی شدن، بین دو وزارتخانه مورد بررسی و توافق قرار می‌گیرد.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: سوای این طرح ملی، خانه مطبوعات اصفهان نیز طرح مسکن خبرنگاران را با مذاکراتی که با شهرداری اصفهان داشته، در دست اقدام دارد و پیگیر است که بتواند روی یک مکان به توافق برسد بلکه از این رهگذر، خبرنگاران فاقد مسکن بتوانند با قیمتی مناسب صاحب مسکن شوند.

مختاری دربارۀ دور کار شدن خبرنگاران نیز توضیح داد: خیلی از مطبوعات اصفهان از ایام عید نوروز تا کنون دورکار شده‌اند و حتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان نیز کارمندانی که امکان انجام کار در منزل برایشان فراهم باشد، دورکاری می‌کنند.

وی افزود: اگر بستر کار در منزل فراهم باشد و امور به شکل الکترونیک پیش برود، خبرنگاران هم مثل سایر مشاغل می‌توانند با هماهنگی مدیران مسئول دورکار شوند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا