راه و شهرسازیمجله خبری

دریافت مفاصاحساب نوسازی در شهر تهران برخط شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  از اعلام سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران ، محمد فرجود روز دوشنبه توضیح داد: شهروندان می‌توانند با ثبت مشخصات ملک خود در قسمت «املاک من» در سامانه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir فرآیند استعلام تا دریافت مفاصاحساب را به صورت کاملا غیرحضوری انجام دهند.

وی با اشاره به اهمیت توسعه خدمات غیرحضوری شهری به ویژه برای پیشگیری از خطر ابتلای شهروندان و کارمندان شهرداری به کرونا گفت: با اینترنتی شدن این فرآیند کارمندان شهرداری می‌توانند به صورت دورکار هم درخواست‌های مفاصاحساب را بررسی کنند و شهروندان بدون نیاز به خارج شدن از منزل، مفاصا را دریافت کنند.

فرجود یادآوری کرد: پس از ثبت درخواست، فرآیند بررسی درخواست در شهرداری آغاز می‌شود که هم به وسیله پیامک و هم از طریق فرم پیگیری مفاصاحساب در تهران من، شهروندان در جریان روند پیشرفت امور آن نیز قرار می‌گیرند.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پس از طی مراحل و اخذ تاییدیه لازم، مفاصاحساب به صورت یک فایل با فرمت PDF در اختیار شهروند قرار خواهد گرفت که اصالت آن نیز به کمک بارکد ۲بعدی مندرج در فرم نهایی قابل سنجش است.

سامانه هوشمند شهرداری تهران با عنوان «تهران من» سال ۹۸ رونمایی شد و امکان خدمات استعلام طرح تفصیلی، آخرین وضعیت پرونده شهرسازی، نمایش اطلاعات شهرسازی و رزرو و خرید طرح ترافیک روزانه و انواع کارت بلیت های حمل و نقل عمومی پایتخت بخشی از خدمات این سامانه به شهروندان پایتخت نشین است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا