بورس و بازارمجلس و ارگان هامجله خبری

نقش شهردار جدید در کاهش قیمت مسکن

به گزارش ساختمان آنلاین:  سوده نجفی منتخب شورای ششم تهران درباره موضوع بافت فرسوده و مشکل تأمین مسکن در پایتخت اظهار داشت: منتخبین شورای ششم شاخص‌هایی را برای انتخاب شهردار تهران همچون انقلابی و جهادی بودن و ارتباط با مردم در نظر گرفته‌اند و در کنار این قضیه تعامل شهردار جدید با مجلس و دولت در جهت رفع بسیاری از مشکلات بسیار حائز اهمیت است و ما به این موضوع توجه داریم.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری که قرار است به زودی فعالیت خود را در تهران آغاز کند، باید بتواند مصوباتی راز ازطریق مجلس پیگیری کند گفت: همچنین ارتباط شهردار با وزارت مسکن در رفع مشکلات مربوط به این حوزه هم بسیار حائز اهمیت است.

منتخب شورای ششم تهران با اشاره به معضل حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده در پایتخت گفت: باید شهردار جدید نگاه مؤثری به موضوعات شهرسازی، فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین آسیب‌های اجتماعی داشته باشد تعامل با وزارت مسکن توسط شهردار تهران قطعا در کاهش قیمت مسکن در پایتخت حائز اهمیت است.

نجفی با بیان اینکه البته شهرداری و شورا به صورت کامل در کاهش قیمت مسکن تأثیر ندارند و بخشی از این موضوع می‌تواند توسط مدیریت شهری مورد پیگیری قرار گیرد، گفت: در کمیسیون‌ها به صورت تخصصی به این موضوع همچنین بافت فرسوده توجه خواهد شد البته من به تنهایی تصمیم‌گیر نیستم و برنامه‌ها و مصوبات با نظر جمع منتخبین حاصل خواهد شد.

وی در مورد انتخاب هیأت رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی در شورای ششم گفت: در حال حاضر خبرهایی که در این راستا منتشر می‌شود همه گمانه‌زنی است و ما هنوز وارد مرحله انتخاب مصادیق نشده‌ایم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا