مجلس و ارگان هامجله خبری

صدور 1365 سند مالکیت در ایلام

به گزارش ساختمان آنلاین:   حبیب الله محبی در ادامه گفت: ۳۸۷ روستای بالای ۲۰ خانوار سکنه در استان وجود دارد که تاکنون سند مالکیت واحدهای مسکونی برای ساکنان ۲۵ هزار و ۸۶۷ روستا صادر شده است.

وی تاکید کرد: سال گذشته نیز ۹۴۲ جلد سند روستایی هدف گذاری گذاری شد که امسال نیز این مهم دنبال خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام با اشاره به وضعیت صدور سند شهری در ایلام یادآور شد: سال گذشته ۴۲۴ جلد سند شهری در استان صادر شد که با این احتساب تا کنون و در مجموع ۲ هزار و ۵۵۱ جلد سند شهری صادر شده است.

محبی با اشاره به وضعیت اجرای طرح هادی در استان در سال ۹۹ گفت: سال گذشته طرح هادی در سطح ۸۵ روستای استان با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اجرا شد.

وی اضافه کرد: اعتبار اختصاص یافته از محل اعتبارات ملی، سیل و استانی برای اجرای روستاهای بالای ۲۰ خانوار در سطح تمامی روستاهای استان پیش بینی شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام بیان کرد: تهیه و بازنگری طرح هادی در سطح ۷۳ روستای استان نیز در دستور کار قرار دارد که در صورت تخصیص اعتبار در سال جاری این تعداد افزایش خواهد یافت.

محبی اشاره به تهیه نقشه طرح هادی برای تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تاکید کرد: از مجموع ۶۰۷ روستای استان نزدیک به ۳۸۴ روستای بالای ۲۰ خانوار مشمول طرح هادی در این استان وجود دارد.

وی اضافه کرد: اعتبار اختصاص یافته برای اجرای طرح های هادی روستایی در سطح استان برای بازگشایی، برداشت موانع، زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری، سنگ فرش، میدان سازی و همچنین فضای سبز این تعداد روستاهای استان هزینه شده است.

استان ایلام بر اساس آخرین سرشماری سال ۹۵ بیش از ۵۸۰ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۲۰۰ هزار نفر از این تعداد در مناطق روستایی زندگی می کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا