بورس و بازارمجله خبری

قیمت آپارتمان‌‌های قدیمی سعادت‌آباد +جدول

به گزارش ساختمان آنلاین:  قیمت آپارتمان‌های قدیمی در منطقه سعادت‌آباد که در شمال غرب تهران واقع شده است، حداقل حدود متری ۲۰ میلیون تومان و حداکثر بالای ۴۰ میلیون تومان است. بیشترین آپارتمان‌های قدیمی این منطقه که برای فروش آگهی شده‌اند، معمولا قدمت‌شان به دهه ۸۰ برمی‌گردد. حداقل قیمت این آپارتمان‌ها از ۲۳ تا ۲۴ میلیون تومان است اما انگشت‌شمار گزینه‌هایی وجود دارد که با نرخ حدودی هر مترمربع ۲۰ میلیون تومان عرضه شده است.

آپارتمان‌های ارزان‌تر معمولا آپارتمان‌هایی هستند که بازسازی نشده‌اند. مشاوران املاک این منطقه می‌گویند که برخی مشاوران املاک واحدهای بازسازی نشده را می‌خرند و با تعمیر و بازسازی، آن را با نرخ بالاتر می‌فروشند. هرچند که به گفته آنها حالا طولانی‌ شدن رکود بازار موجب شده است که انگیزه مشاوران املاک برای این کار کمتر شود.

آنها می‌گویند که بازار آپارتمان‌های قدیمی به دلیل نرخ پایین داغ‌تر است. زیرا مشتریان نسبت به گذشته قدرت خرید کمتری دارند و به همین دلیل جذب آپارتمان‌هایی با سال ساخت بیشتر شده‌اند. به گفته مشاوران املاک این منطقه استقبال مشتریان از بازار آپارتمان‌های قدیمی سبب شده است که اختلاف قیمت واحدهای قدیمی‌ساز نسبت به واحدهای نوساز کمتر از گذشته شود.

در ادامه تعدادی از آخرین آگهی‌های فروش آپارتمان قدیمی در منطقه سعادت‌آباد را می‌بینید:

قیمت مسکن

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا