صنایع ساختمانیمجله خبری

رعایت ایمنی در هنگام تخریب و بازسازی

به گزارش ساختمان آنلاین:  اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت بازسازی خانه را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک شرکت بازسازی در تهران باشید می‌توانید درخواست بازسازی خانه ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

برای تخریب زمان جدا تعیین کنید

بسیاری از مردم دوست دارند هرچه زودتر پروژه بازسازی را آغاز کنند و زمان و جزئیات لازم در تخریب را دست کم می گیرند.

بسته به وسعت تخریب باید کل روز یا کل هفته را به تخریب اختصاص دهید. این زمان را اگر خیلی بلند هم باشد فقط به تخریب اختصاص دهید.

زیاد خودتان را درگیر مراحل نکنید و تحت فشار قرار نگیرید، فقط یادتان باشد هر بار روی یک هدف تمرکز کرده و آن را عملی کنید.

مراقبت از دارایی ها

فارغ از نوع تخریب باید از دارایی های خود مراقبت کنید. از آنجاییکه گرد و خاک همه جا را پر می کند پس فقط با بستن در نمی توانید مانع آن شوید. باید روی همه چیز پلاستیک کشیده و لبه پلاستیک را محکم کنید.

قطع آب و برق و گاز

برای ایمنی بیشتر باید برق و آب و گاز خانه را قطع کنید. از جایی دیگر پریز بلند بکشید و از آن استفاده کنید. با آن می توانید نور کافی داشته و ابزار برقی را روشن کنید.

بررسی آنچه پشت دیوار و سقف است

نیاز به گفتن ندارد که نباید بدون دانستن آنچه که پشت سقف یا دیوار است نباید آن را کوبید. در هنگام تخریب باید این موارد را درنظر بگیرید:

* سیم های برق
* لوله آب
* لوله گاز
* آزبست

یک متخصص می تواند در بررسی این موارد کمک تان کند. در دیوار شکاف ایجاد کرده و با چراغ قوه پشت آن را بررسی کنید.

 

به طور کلی باید بدانید که پس از تخریب همه چیز را جمع کنید. در این صورت محیط تمیز شده و می توانید کار را ادامه دهید. برخی از افراد با یک پیمانکار صحبت می کنند تا همه چیز را جمع کند. این کار خوب است.

اما اگر ریخت و پاش زیاد نیست می توانید آن ا دور بیندازید. می توانید همه چیز را جمع کرده و آخر کار دور بریزید یا به صورت تدریجی تمیز کنید.

آماده سازی قبلی

در هنگام ساخت باید تمام ابزار و وسایل لازم را آماده کرده باشید. این موضوع در رابطه با تخریب هم صدق می کند. اگر خودتان می خواهید تخریب را انجام دهید این ابزار را آماده کنید:

* پتک
* دیلم بزرگ
* دیلم
* چکش پنجه
* دستکش
* محافظ چشم
* ماسک ضد گردوخاک
* چکمه های مقاوم

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا