مجلس و ارگان هامجله خبری

مشاوره سایت‌ها درباره سامانه ملی املاک و اسکان مورد تایید نیست

به گزارش ساختمان آنلاین:   وزارت راه و شهرسازی در پی تبلیغات برخی سایت ها در فضای مجازی در خصوص ارائه مشاوره در خصوص ثبت نام در سامانه ملی املاک و اسکان کشور، اعلام کرد که تماس با پیش شماره های 909 مستلزم پرداخت هزینه های قابل توجه از طریق قبض تلفن خواهد بود و محتوای ارائه شده توسط پاسخگویان در این سامانه ها مورد تأیید این وزارتخانه نیست.

وزارت راه و شهرسازی به منظور سهولت در ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان، 24 ساعته به سوالات شهروندان پاسخ می‌دهد.

بر همین اساس، مرکز ارتباط مردمی سامانه ملی املاک و اسکان کشور با شماره 59198-021 و شماره پیامکی 021193 برای پاسخگویی به صورت 24 ساعته آمادگی دارد.

شهروندان تهرانی با گرفتن شماره 59198 و شهروندان دیگر استان‌های کشور با شماره‌گیری 02159198 می‌توانند در گفت‌وگو با کارشناسان مرکز ارتباط مردمی سامانه ملی املاک و اسکان کشور موضوع‌ها و سوالات خود را مطرح کنند.

 یکی از انتقاداتی که مردم به سامانه ملی املاک و اسکان دارند، عدم اطلاع رسانی مناسب و پیوسته از سوی وزارت راه و شهرسازی (معاونت مسکن و ساختمان) و پاسخگویی به ابهامات موجود است که باید تمهیدات لازم در این باره اندیشیده شود.

بر اساس جدول زمانبندی منتشر شده از سوی وزارت راه و شهرسازی سرپرستان خانوار تا 19 خرداد فرصت دارند نسبت به ثبت اطلاعات محل سکونت خود در سامانه ملی املاک و اسکان اقدام کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا