مجلس و ارگان هامجله خبری

بررسی جزئیات طرح مسکن ملی در لرستان

به گزارش ساختمان آنلاین:  مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: چهار هزار و ۸۴۲ شهروند این استان در مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که کار استعلام و بررسی پرونده آنها در دست انجام است.

کرم الهی در این خصوص افزود: پنجمین مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از روز چهارشنبه ۱۹ خرداد همزمان با سراسر کشور در شهرستان های بروجرد، الیگودرز، ازنا، دورود و نورآباد آغاز شد.

وی اظهار داشت: علاقه مندان به دریافت مسکن ملی در شهرهای یاد شده با مراجعه با سامانه طرح و مطالعه شرایط و ضوابط نسبت به ثبت نام اقدام کردند که در ازنا ۳۱۴ نفر، الیگودرز ۳۹۵، بروجرد ۲ هزار و ۱۹۱، دورود یک هزار و ۸۱ و نورآباد ۸۶۱ نفر متقاضی این مسکن ها شده اند.

وی تصریح کرد: از مجموع ثبت نامی های جدید تاکنون استعلام سبز فرم (ج) ۲ هزار و ۲۵۵ نفر انجام و درخواست ۳۵۱ نفر رد شده و ۲ هزار و ۳۱۷ نفر در انتظار تایید استعلام هستند، ۱۱۰ نفر انصراف داده و عده ای نیز تایید نهایی یا اولیه شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه سهم لرستان در اقدام ملی مسکن تاکنون بیش از ۱۰ هزار واحد تعیین شده است گفت: در مراحل قبلی طرح اقدام مسکن ملی نیز ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفر در لرستان ثبت نام کرده بودند که بعد از پالایش حدود هشت هزار و ۳۰۰ نفر آنان واجد شرایط بود.

کرم الهی تصریح کرد: تاکنون سه هزار و ۵۰۰ نفر در استان واریز ۴۰ میلیون تومان وجه اولیه طرح مسکن ملی را انجام داده اند، کار ساخت و ساز واحدها در خرم آباد و بروجرد شروع شده و برای مابقی شهرستان های استان در مرحله طراحی و جانمایی است.

وی مبنای انتخاب شهرها برای نام نویسی جدید را تعداد متقاضیان مراحل ثبت نام قبلی و تامین زمین اعلام کرد و گفت: همچنین مبلغ ۴۰ میلیون تومان وجه اولیه از آن دسته متقاضیانی که پیامک تایید نهایی را دریافت کرده اند تا زمان تامین زمین مناسب، دریافت نخواهد شد چراکه تا جانمایی مناسب طرح، نمی توان مبالغی از مردم دریافت کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا