مجلس و ارگان هامجله خبری

آخرین جزئیات از طرح مسکن ملی در استان بوشهر

به گزارش ساختمان آنلاین:  حمید حیدری‌ بریدی با اشاره به اجرا طرح اقدام ملی مسکن در استان بوشهر اظهار داشت: در این راستا 640 واحد مسکونی در چهار شهر استان بوشهر عملیات اجرایی آن از سوی بنیاد مسکن آغاز شده است.

وی با اشاره به ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن در چهار شهر استان بوشهر افزود: عملیات اجرا 640 واحد مسکونی در شهرهای بنک کنگان، خورموج، دیلم و دیر آغاز شده که در سه طبقه ساخته می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر، با بیان اینکه برخی از این واحدهای مسکونی تا زیر سقف کار شده گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان سال تکمیل و افتتاح شود.

حیدری، از انعقاد تفاهم‌نامه برای ساخت مسکن محرومان در شهرهای مختلف استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه بین بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد کشور، 640 واحد مسکونی ویژه محرومان در نقاط شهری شهرستان‌های دشتی و دشتستان ساخته می‌شود.

وی، با بیان اینکه این واحدهای مسکونی با کمک‌های بلاعوض و تسهیلات کم‌بهره بانکی ساخته می‌شود خاطر نشان کرد: در این راستا بنیاد مستضعفان برای هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان و کمیته امداد 35 میلیون تومان به‌صورت بلاعوض پرداخت می‌کند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر پرداخت 85 میلیون تومان کمک بلاعوض و 50 میلیون تومان وام کم‌بهره را از ویژگی واحدهای مسکونی محرومان در دشتی و دشتستان دانست و تصریح کرد: برای 640 واحد مسکونی یاد شده 54.4 میلیارد تومان کمک بلاعوض از سوی بنیاد مستضعفان و کمیته امداد پرداخت می‌شود.

حیدری از پرداخت وام کم بهره 50 میلیون تومانی برای این واحدها خبر داد و خاطر نشان کرد: در مجموع برای ساخت 640 واحد مسکونی در شهرهای یاد شده استان بوشهر 32 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره بانکی پرداخت می‌شود.

وی افزود: ساخت این واحدهای مسکونی به‌زودی در شهرستان‌های دشتی و دشتستان آغاز می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا