مجلس و ارگان هامجله خبری

اجرای طرح ملی مسکن در جزیره کیش

به گزارش ساختمان آنلاین:  جعفر آهنگران با بیان اینکه توسعه زیرساخت های انرژی ، اتمام طرح های نیمه تمام وحمایت از بخش خصوصی از مهم ترین رویکردهای سازمان منطقه آزاد کیش است برتسهیل شرایط سفر به کیش، تکریم ارباب رجوع ، توانمند سازی نیرو های انسانی و بهینه سازی فرایندها در این منطقه آزاد تاکید کرد.

 وی ادامه داد: گرانی مسکن در جزیره کیش مشکلی است که بر آینده منطقه و کیفیت فعالیت منابع انسانی تاثیر منفی دارد. به همین دلیل ساخت واحد‌های طرح ملی مسکن و ارزان قیمت در جزیره کیش و بندر آفتاب در دستور کار قرار گرفته است.

وی تعدیل قیمت ها در جزیره کیش را دغدغه معیشتی ساکنان این منطقه عنوان کرد و افزود: در راستای دستیابی به اهداف و سیاست های کلان سازمان؛ اقدامات موثر و کارآمد در این زمینه انجام شده و استمرار خواهد داشت.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به امضا تفاهم نامه ای با وزارت نیرو، گفت: اجرای طرح نیروگاه برق، که از دوره های مدیریتی قبل تا امروز با هدف تامین بخشی از انرژی الکتریکی مورد نیاز جزیره کیش برنامه ریزی شده بود پیگیری و در نهایت مقرر شد با همکاری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق یکی از زیرمجموعه های وزارت نیرو به مرحله اجرا درآید .

وی افزود : طبق برآورد انجام شده نصب و راه اندازی این نیروگاه مبلغی بالغ بر 24 میلیون دلار هزینه خواهد داشت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا