مجلس و ارگان هامجله خبری

آخرین خبر از طرح مسکن ملی در همدان

به گزارش ساختمان آنلاین:   علی رحیمی‌فر با تأکید اینکه مدیران مربوط به حوزه مسکن باید پاسخگوی افزایش غیرمتعارف و بی‌رویه و افسار گسیخته مسکن باشند، اظهار کرد: با تعطیلی مسکن مهر بیم آن می‌رفت که در بازار عرضه و تقاضای مسکن خلأ ایجاد شود بر این اساس شورای مسکن استان و اداره کل راه و شهرسازی باید رویکردی مؤثر در بحث قانون مسکن ارزان قیمت اتخاذ می‌کردند.

وی با بیان اینکه در بحث اقدام ملی مسکن در همدان اتفاقی نیفتاده است، مطرح کرد: متأسفانه با وجود تصویب شورای شهر همدان برای ارائه تخفیف ۵۰ درصدی عوارض به مساکن اقدام ملی تاکنون حتی یک مترمربع پروانه ساختمانی در این حوزه صادر نشده است.

این عضو شورای شهر همدان ادامه داد: امروز شاهد برابری نرخ مسکن در همدان با سایر مراکز استان‌های مشابه نیستیم بلکه متأسفانه آنچه که اتفاق افتاده رقابت نرخ مسکن در همدان با تهران بوده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، رحیمی‌فر در پایان سخنانش تصریح کرد: امید است در چند ماه باقیمانده از کار دولت، در بحث مسکن ارزان قیمت در استان تحرک ایجاد شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا