راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

مشکل سیمان طرح مسکن ملی یزد رفع شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  «محسن صادقیان» در جریان بازدید از طرح‌های اقدام ملی مسکن استان در این رابطه گفت: مقرر شد کارخانه سیمان تجارت مهریز، تامین سیمان این طرح‌ها را در اولویت قرار دهد.

وی تاکید کرد: آماده‌سازی و تامین زیرساخت‌های آب، برق و گاز توسط ادارات و دستگاه‌های دولتی نیز باید در اولویت قرار گیرد.

معاون استاندار اظهار امیدواری کرد که طرح ۲۰۰ واحدی فاطمیه با پیگیری‌هایی هفتگی طبق برنامه زمان‌بندی و تا پایان مهرماه آماده تحویل شود.

وی با اشاره به شروع طرح اقدام ملی مسکن در سال ۱۳۹۹، از پیشتازی استان در اجرای این طرح خبر داد و گفت: در راستای تحقق شعار سال و لزوم تسهیل و مانع زدایی‌ها در بسیاری از کمیته‌ها، کمیسیون‌ها و کارگروه‌ها، اقدام لازم برای کوتاه کردن زمان صدور پروانه شهرسازی برای اجرای طرح‌های مسکن استان انجام شده است.

وی به شناسایی ۱۲ هزار واجد شرایط طی پنج مرحله ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان نیز اشاره و ابراز امیدواری کرد که ۳۷۰ واحد مسکونی جدید اقدام ملی در استان تا مهرماه سال جاری به متقاضیان واگذار شود.

صادقیان در پایان نیز از برگزاری جلسات هفتگی بررسی طرح‌های اقدام ملی مسکن در استان خبر داد و با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب طرح‌های استان، گفت: امیدواریم طرح‌های اقدام ملی در استان با تامین سهم آورده‌ی واجدین شرایط در زمان‌های مقرر و طبق برنامه زمانبندی شده حداکثر تا شهریور ۱۴۰۱ به اتمام برسند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا