راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

برگزاری جلسات روزانه برای تامین زمین نهضت ملی مسکن

به گزارش ساختمان آنلاین:  احمد اصغری‌مهرآبادی با اشاره به برنامه‌ریزی دقیق وزارت راه و شهرسازی برای تامین زمین مورد نیاز ساخت واحدهای قانون جهش تولید مسکن، اظهار کرد: در این راستا از دوشنبه هفته گذشته تا چهارشنبه هفته جاری جلساتی از ساعت 8 صبح تا 18 عصر برگزار می شود.

وی توضیح داد: در این جلسات مدیران بنیاد مسکن استان‌ها،‌ مدیران عامل شهرهای جدید، نمایندگان بانک مسکن، معاونت شهرسازی ومعماری و معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی حضور دارند.

وی بیان کرد: این جلسات برای شهرهایی برگزاری می‌شود که در زمان حاضر با کمبود زمین مواجه هستند، ضمن این‌که راهکارهای مربوط به به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر این‌که مشکلی برای تامین زمین مورد نیاز ساخت 4 میلیون مسکن قانون جهش تولید مسکن وجود ندارد، گفت: بخش خصوصی نیز تحت عنوان خود مالکی سهم بسزایی در تامین زمین و ساخت و ساز نهضت ملی مسکن برعهده خواهد داشت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا