مجلس و ارگان هامجله خبری

اختصاص زمین برای مسکن ملی در ایلام

به گزارش ساختمان آنلاین:  عبدالله بهادری در ادامه گفت: تاکنون ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان ایلام ثبت نام کرده اند که طبق پایش های صورت گرفته تا کنون سه هزار و ۴۰۰ نفر از ثبت نام شده ها واجد شرایط شناخته شده است.

وی افزود: از این تعداد تا کنون هزار و ۷۲۵ نفر آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کرده اند که اداره کل راه و شهرسازی برای این تعداد زمین تحویل داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: نیمه اول خردادماه و توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ( ره) رسما عملیات اجرایی ۱۷۵ واحد در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع با زیر بنای ۲۷ هزار متر مربع در شهر ایلام آغاز شد که مقرر شد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز عملیات اجرایی ۷۲۵ واحد را نیز آغاز کند.

بهادری یادآور شد: دولت برای احداث هر واحد مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته است که اخیراً این میزان تسهیلات به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت و مابقی هزینه های ساخت از آورده متقاضیان تامین خواهد شد.

بیش از ۹۰۰ هکتار از محدوده قانونی استان ایلام را بافت های فرسوده و ۲۳۰ هکتار را نیز سکونتگاه های غیر رسمی تشکیل می دهد که این میزان در مجموع ۳۰ درصد محدوده شهری این استان را شامل می شود.

طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا