راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

اقدامی برای کاهش هزینه‌های مسکن ملی

به گزارش ساختمان آنلاین:   ابراهیم رحیمی، به رسانه‌های گروهی گفت: در جهت همراهی و همکاری زمینه عقد تفاهم نامه تامین مصالح ساختمانی برای طرح اقدام ملی مسکن فراهم شد.

وی افزود: تخفیف ۱۵ تا ۲۵ درصدی مصالح ساختمانی برای متقاضیان مسکن ملی در استان در قالب این تفاهم نامه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل سازمان بازرسی خراسان جنوبی گفت: این اقدام با هدف دسترسی آسان و مقرون به صرفه به مصالح ساختمانی و همچنین عرضه مستقیم و بدون واسطه مصالح ساختمانی برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن است.

رحیمی ادامه داد: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با تولید کنندگان مصالح ساختمانی استان مقرر شده قیمت مصالح ساختمانی ارائه شده به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن بسته به نوع مصالح مشمول تخفیف شود.

وی با بیان اینکه اعمال این تخفیفات موجب می‌شود مجموع هزینه‌های واحد مسکونی در طرح اقدام ملی کاهش یابد، یادآور شد: در استان ظرفیت تولید و تامین ۷۵ درصد مصالح ساختمانی مورد نیاز برای طرح اقدام ملی مسکن وجود دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا