مجلس و ارگان هامجله خبری

متقاضیان مسکن ملی در ایلام بخوانند

به گزارش ساختمان آنلاین:  شکراله شیرخانی در ادامه گفت: افراد جامانده از ثبت نام و افرادی که تا سی ام دی ماه نتوانسته اند آورده اولیه خود را واریز کنند، می توانند تا هفتم بهمن ماه جهت ثبت نام، تکمیل موجودی و افتتاح حساب به سایت www.tem.mrud.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۶۴ کارگر متقاضی ایلامی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند، افزود: با مذاکرات صورت گرفته بین ۲ وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی، مهلت واریز اولیه و تکمیل موجودی تا سی ام دی ماه جاری بود اما بر اساس مذاکرات به عمل آمده با مسکن و شهرسازی، این تاریخ برای گروه‌های هدف تا هفتم بهمن ماه جاری تمدید شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات متقاضیان موجود در سامانه جامع اقدام ملی مسکن و بانک های اطلاعاتی این وزارتخانه، مشخصات متقاضیان گروه‌های هدف را که در این طرح ثبت نام کرده‌اند به تفکیک هر استان و شهرهای تابعه احصاء کرده است.

به گفته شیرخانی، گروه هدف این مصوبه شامل کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار است که کد ملی، دهک بندی متقاضیان و بررسی وضعیت فرم ج ثبت نام کنندگان به تفکیک استان در آنها صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: گروه‌های هدف برای بهره مندی از این تسهیلات حمایتی لازم است به منظور افتتاح حساب و تکمیل مبلغ آورده در فرصت باقی‌مانده نسبت به تکمیل موجودی خود اقدام کنند.

آمار ثبت نام شدگان در این طرح به تفکیک شهرستان توسط وزارت متبوع اعلام شده است و تفاهم نامه همکاری میان این وزارتخانه با وزارت راه و شهرسازی در راستای احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی منعقد شده است.

استان ایلام دارای ۶۰ هزار کارگر تحت پوشش تامین اجتماعی ایلام است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا