مجلس و ارگان هامجله خبری

تکمیل وجه ۶۰۴۲ متقاضی اقدام ملی مسکن در همدان

به گزارش ساختمان آنلاین:  مجید صالحی‌امیر، تعداد متقاضیانی که با تکمیل مدارک ، ثبت‌نامشان نهایی شده است را ۹ هزار و ۳۴۷ نفر برشمرد و گفت: تاکنون ۶ هزار و ۴۲ متقاضی وجه اولیه خود را واریز کرده‌اند.

 وی تعداد متقاضیان حائز شرایط را ۱۳ هزار و ۷۷ نفر عنوان کرد و ادامه داد: با پایان مهلت تکمیل پرونده متقاضیان، از اول دی‌ماه پالایش ثبت‌نام‌کنندگان انجام  و در صورت آزادشدن ظرفیت، در شهرهای دارای ظرفیت، ثبت‌نام مجدد صورت خواهد گرفت.

صالحی ادامه داد: متقاضیانی که تا پایان آذرماه برای تکمیل مدارک مراجعه نکرده‌اند از سامانه به‌طور خودکار حذف می‌شوند اما فرم سابقه (ج) آن‌ها قرمز نشده است و تفاوتی با سایر افراد ندارند.

صالحی در پایان خاطر نشان ساخت: پرداخت وام ودیعه مسکن در استان نیز  انجام‌شده و گفت: تاکنون در استان به ۴ هزار و ۸۸۸ متقاضی جمعا به مبلغ ۷۳۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در استان را ۲۱ هزار و ۲۱۵ نفر خواند و افزود: از این تعداد ۷ هزار و ۱۱۸ نفر دارای شرایط بوده‌اند، که سقف تسهیلات کمک‌ودیعه اجاره مسکن برای مستأجران در استان ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است و دریافت وام ودیعه مسکن عامل قرمز شدن فرم جیم نیست و متقاضیان می‌توانند از سایر تسهیلات بانک مسکن نیز استفاده کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا