راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

آغاز ساخت 15هزار مسکن ملی جدید در یزد

به گزارش ساختمان آنلاین:  محسن صادقیان با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده برای ساخت مسکن ملی در این استان، اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان با تمام توان در حال تکمیل طرح های در دستور کار است.

وی ساخت مجتمع ۲۰۰ واحدی در سایت فاطمیه یزد را از جمله اقدامات در دستور کار دانست و افزود: مرحله نخست طرح های مسکن ملی مهریز تا چند هفته آینده به متقاضیان تحویل می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ادامه اولویت تخصیص زمین برای ساخت این واحدها را با زمین‌های دولتی داخل محدوده و بعد از آن در صورت نیاز الحاق زمین حریم شهر به محدوده دانست و گفت: زمین‌های بلااستفاده دستگاه‌های دولتی از ادارات پس گرفته و در اختیار طرح اقدام ملی‌مسکن گذاشته می شود.

صادقیان تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات رسان موظف به تامین زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن ملی هستند و امیدوارم با همکاری تمام دستگاه های متولی این مهم با سرعت مناسب و کیفیت مطلوب انجام شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا