مجلس و ارگان هامجله خبری

روند خوب مسکن ملی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ساختمان آنلاین:  معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان با بیان اینکه سه هزار و ۳۸۵ نفر در طرح مسکن ملی در مناطق مختلف استان ثبت نام کرده اند گفت: ۵۲۰ نفر متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این استان مبلغ مورد نیاز مرحله اول را پرداخت کرده اند.

حامد صیادی از پیشرفت کاری طرح مسکن ملی استان پنج تا هفت درصدی خبر داد و افزود: متقاضیان مسکن ملی می بایست برای تسریع در ساخت طرح آورده دوم خود را نیز واریز کنند.

وی با اشاره به روند خوب پیشرفت کاری طرح اقدام ملی مسکن ادامه داد: تاکنون ۴۹۱ واحد مسکونی این طرح در استان پروانه ساخت دریافت کرده اند.

آقای صیادی بیان کرد: نقشه اجرای واحدها از سوی بنیاد مسکن طراحی و در جلسه سیمای منظر شهری استان به تصویب رسید.

صیادی اضافه کرد: بر اساس زمین تامین شده از سوی سازمان ملی زمین در طرح مسکن ملی ۵۰۰ واحد در گچساران، چرام ۵۰ واحد، ۴۰ واحد لیکک و ۴۲ واحد در سی سخت ساخته خواهد شد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ادامه داد: همچنین طرح مسکن ملی در دهدشت نیز به صورت گروه ساخت در حال اجرا است و تاکنون عملیات ۲۳ بلوک آغاز شده است.

صیادی گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح مسکن ملی از پنجشنبه 17 دی ماه آغاز می شود و متقاضیان می توانند در صورت تمایل در این طرح نامنویسی کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا