راه و شهرسازیمجله خبری

آشنایی با جزئیات طرح ویژه مسکن بانک ملی

به گزارش ساختمان آنلاین: طرح ویژه مسکن بانک ملی یکی از تسهیلات بانکی برای تهیه مسکن است. بانک ملی در کنار بانک مسکن و بانک سامان وام مسکن به متقاضیان پرداخت می کند که نام آن را طرح ویژه مسکن بانک ملی گذاشته است. وام مسکن بانک ملی از سال ۹۶ به فهرست تسهیلات این بانک اضافه شده است. برای دریافت این وام باید حساب سپرده سرمایه گذاری خاص گواهی مسکن افتتاح کنید. این حساب از نوع حساب های کوتاه مدت است. بانک ملی سه طرح برای حساب سپرده سرمایه گذاری خاص گواهی مسکن دارد. در ادامه با این سه طرح و جزئیات دریافت وام مسکن بانک ملی را بخوانید.

جزئیات طرح ویژه مسکن بانک ملی

بانک ملی در صفحه اختصاصی طرح ویژه، شرایط هریک از انواع حساب سپرده گواهی مسکن را ذکر کرده است که در تصویر زیر، هر سه طرح را مشاهده می‌کنید.

طرح اول: در طرح اول باید ۱۶ میلیون تومان در حساب سپرده‌گذاری کنید. حداقل مدت سپرده‌گذاری یک ماه است و بانک هم به شما ماهیانه ۱۰‌درصد سود می‌دهد. به ازای هر ۱۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان که در این طرح سپرده‌گذاری کنید، یک سهم اوراق به طور ماهیانه دریافت خواهید کرد.

طرح دوم: در طرح دوم باید حداقل ۱۶ میلیون تومان سپرده‌گذاری کنید که باید به مدت سه ماه در حساب سپرده باقی بماند. در این طرح بعد از گذشت سه ماه و به ازای هر ۲۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان سپرده، به شما اولین برگ اوراق تسهیلات را می‌دهند و بعد از آن، هر ماه یک برگ دریافت می‌کنید. نرخ سود سپرده در این طرح ۱۲ درصد است.

یادتان باشد در ۲ طرح بیان شده، ماندگاری میانگین ماهیانه برمبنای حداقل مانده در هر روز را محاسبه می‌کنند و اوراق، طبق آن محاسبه به شما تعلق می‌گیرد. در هر دو طرح، حداقل مانده حساب شما نباید کمتر از ۱۶ میلیون تومان شود.

طرح سوم: طرح شماره ۳ بانک ملی هم به این شکل است که شما با افتتاح یک حساب پنج هزار تومانی هم می‌توانید وارد طرح شوید. بانک در این طرح فقط متعهد است که به شما سود ۱۰‌درصدی بدهد. اوراق تسهیلات هم در طرح سوم براساس امتیازی که کسب می‌کنید و با توجه به منابع مالی شعبه بانک ارائه می‌شود. امتیاز کسب شده هم به میزان سپرده‌گذاری و مدت زمان ماندگاری بستگی دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا