مجله خبری

منزل خانم صدری

منزل خانم صدری

ایشان ۲۷ ساله هستند و به علت فوت همسر از سال ۹۴ تحت کمیته امداد خمینی قرار گرفته اند. سه فرزند به نام های ایلیا (کلاس ششم)، ایمان (کلاس پنجم) و حامد ( کلاس دوم) دارد.

با حمایت های صورت گرفته از سوی کمیته امداد امام خمینی و پدر ایشان یک سازه ی ۴۳ متری در حیاط خانه فعلی آنان آغاز گردیده است. این سازه در مرحله دیوارچینی می باشد و تا کنون ۱۰۰میلیون ریال توسط کمیته امداد امام خمینی و ۳۰۰  میلیون ریال توسط پدر خانم صدری آورده شده است.

منزل خانم صدری
منزل خانم صدری

هزینه ها

این سازه جهت تکمیل به صورت تقریبی برای ساخت نیازمند ۹۵ میلون ریال می باشد. که ۲ میلیون ریال آن توسط پدر خانم صدری که کهولت سنی (۷۰ سال ) که دارند تامین می گردد که با تامین ۷۵ میلیون ریال می توانیم این سازه را به مرحله بهره برداری برسانیم.

منبع درآمد این خانوار در حال حاضر (مرداد ۱۳۹۶) راس گاو شیرده و ۴۰۰۰ میتر زمین آبی – که با توجه به اجاره دادن زمین ها به دلیل عدم توانایی جسمی برای بهره بری مناسب و همچنین شرایط جوی فعلی عایدی قابل توجه نیست- مستمری کمیته و یارانه دولت می باشد. در مکالمه با آقا ایلیا، ایمان و حامد مقرر شد ان شاالله پس از تکمیل منزل به هر کدام از عزیزان تعدادی مرغ بومی جهت پرورش داده شود  در آینده پیگیری مستمر شود تا به تدریج منبع درآمد نسبتا پایداری ایجاد گردد.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا