راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

نامه رئیسی برای مسکوت ماندن طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی

به گزارش ساختمان آنلاین:  محمد رضا رضایی کوچی بیان کرد: با وجود اینکه روز یکشنبه گزارش کمیسیون عمران در خصوص کلیات طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی در صحن مجلس قرائت شد و قرار بود امروز موافقان و مخالفان نظرات خود را ارائه کنند و این طرح بررسی شود اما این طرح از دستور کار مجلس کنار رفت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: آقای رئیسی طی نامه ای خواسته اند که این طرح فعلا مسکوت مانده و سال آینده مطرح شود. با توجه به اینکه یکی از شعارهای ایشان ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی بود، اگر وزارت مسکن ایجاد نشود این کار به سادگی انجام نخواهد شد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اکنون برای تحقق این شعار دچار چالش خواهند شد چراکه وزارت راه و شهرسازی اکنون خیلی عریض و طویل است. بر اساس آخرین گزارشات و اخبار نیز قرار است ایشان آقای سعید محمد را به عنوان ویز پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس معرفی کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا