مجلس و ارگان هامجله خبری

وزیر راه فردا راهی هرمزگان می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی فردا به منظور کلنگ‌زنی ساخت 10 هزار واحد مسکونی به بندرعباس سفر می‌کند.

به گفته مهدی عبوری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهرهای ایران، این پروژه 10 هزار واحدی با مشارکت مردم و با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان ساخته می‌شود.

به گفته وی، تیرماه سال گذشته با اخذ مصوبات مربوطه فرآیند اجرایی پروژه 10 هزار واحدی بندرعباس آغاز شد.

این 10 هزار واحد در قالب 605 بلوک ساخته خواهد شد و همزمان با ساخت واحدها خدمات زیربنایی و روبنایی موردنیاز نیز تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به این‌که پروژه 10 هزار واحدی مسکن بندرعباس 30 درصد از سطح اشغال را در برمی‌گیرد، ادامه داد: در واقع از 350 هکتار زمین این پروژه، حدود 30 درصد مربوط به واحدهاست و حدود 70 درصد (250 هکتار) مربوط به فضای عمومی پروژه است.

عبوری، مساحت واحدها را 100 تا 150 مترمربع اعلام کرد و گفت: بر اساس قرارداد زمان اجرای پروژه 48 ماه است اما با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته واحدها 10 ماه زودتر 38 ماهه تحویل می‌شود.

وی یادآور شد: شرکت بازآفرینی شهری حدود 7000 میلیارد تومان در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا