راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

مسکن مهر شاهرود نیمه‌تمام مانده است

به گزارش ساختمان آنلاین:   امیر عمیدی در دیدار با استاندار سمنان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، بیان کرد: مجموعا بالغ بر ۲ هزار و ۵۰ کیلومتر طول مسیر تحت نظارت اداره کل راه و شهر سازی شرق استان (شاهرود) است که از این میزان ۲۹۹کیلومتر در قالب بزرگراه، ۳۰۰ کیلومتر مسیر فرعی و یکهزار و ۱۸۳ کیلومتر نیز راه روستایی است.‌

وی ادامه داد: مهمترین مشکل جاده های تحت نظارت این اداره کل فقدان روکش آسفالت نزدیک به ۴۸ درصد از راه‌ها است.

عمیدی اضافه کرد: از محل تبصره ۱۴، مبلغ ۸۱۰ میلیارد ریال مصوب شده است که با این اعتبار طرح‌های مهم شرق استان ساماندهی می‌شود و ۳۳۰ میلیارد ریال از محل این تبصره، ابلاغ اعتبار شده که ۱۴۰ میلیارد ریال از این‌مبلغ تخصیص یافته است‌.

وی اظهار داشت: طرح جاده ای میامی- جبلان‌- کلاته خیج، جزو طرح های جهش تولید استان سمنان معرفی شد.‌

عمیدی تصریح کرد: طرح عباس آباد- کاهک به طول ۳۰ کیلومتر به عنوان یکی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان شناخته می‌شود که تا کنون پنج کیلومتر از این مسیر به بهره برداری رسید و بقیه این محور نیز ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: ۵۴ کیلومتر از طرح شاهرود به آزاد شهر در حوزه استان سمنان است که ۳۸ کیلومتر از این طرح اجرا و برای ۱۲ کیلومتر از ۱۵ کیلومتر باقیمانده نیز عقد قرارداد شده است‌.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا