راه و شهرسازیمجله خبری

راه حل مشکلات مسکن مهر پاوه

به گزارش ساختمان آنلاین: «هوشنگ بازوند» در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر پاوه که در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: باید فرمانداری پاوه، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور رییس کل دادگستری استان و استانداری راهکاری برای اعتمادسازی متقاضیان و جلب اعتماد آنها بیابند تا سهم آورده خود را پرداخت کنند.

او با بیان اینکه هشت متقاضی از ۱۹۱ واحد، سهم آورده خود پرداخت کرده اند، گفت: با توجه به ارزش افزوده ای که واحدهای مسکونی پیدا کرده اند باید مردم را توجیه و آگاه کرد سهم آورده خود را بپردازند.

بازوند با اشاره به اینکه ۸۰ درصد مسکن مهر پاوه ساخته شده و باید طبق برنامه تا اردیبهشت ماه سال آینده همه واحدها به مردم تحویل داده شود.

از ۴۰۰ واحد مسکونی مسکن مهر پاوه، ۱۹۲ واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است و ۱۹۱ واحد نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق قول مسوولان و پیمانکاران باید تا اردیبهشت ماه به مردم تحویل داده شود.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود برای حل مشکلات مسکن مهرپاوه از راه و شهرسازی و اداره کل استاندارد استان خواست، نسبت به استانداردسازی ۱۲ آسانسور ۱۹۲ واحد تحویل داده شده تا ۲ هفته آینده اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: برای تکمیل مسکن مهر پاوه ۱۳ میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.

شریفی در ادامه گفت، پیمانکاران به دلیل تورم و گرانی مصالح و عدم پرداخت سهم آورده مردم با مشکل شدید نقدینگی مواجه هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به شکایت متقاضیان مسکن مهر پاوه نسبت به تعاونی های پروژه به دادگستری گفت: یکی از مهم ترین مشکلات مسکن مهر پاوه بحث حقوقی است و متقاضیان برای حل مشکلات باید به اتاق تعاونی شکایت کنند تا سریع کارها پیش برود.

متقاضیان مسکن مهر پاوه نسبت به تغییر هرساله سهم آورده خود در این پروژه به دادگستری شکایت کرده اند و مدعی اند چرا تعاونی ها طبق قرارداد ۶ سال پیش پروژه را تمام نکردند و الان هر سال سهم آورده آنها را افزایش می دهند.

یکی دیگر از اعتراض متقاضیان به اعضای تعاونی و هیات مدیره آنهاست که یا پاوه ای نیستتد و یا اصلا در این پروژه ذی نفع نیستند.

شهرستان پاوه با ۵۸ هزار نفر جمعیت در ۱۱۲ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا