مجلس و ارگان هامجله خبری

پیشرفت ۸۵ درصدی مسکن مهر کیسون

به گزارش ساختمان آنلاین: به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند ، طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی، وطن خواهی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند به همراه مدیران و کارشناسان مربوطه از پروژه های زیر بازدید به عمل آوردند.

1. پروژه آرامستان شهر جدید پرند:

آرامستان شهر جدید پرند با مساحت تقریبی 40 هکتار در جنوب جاده قدیم تهران – ساوه (غرب فاز یک صنعتی) قرار دارد. این پروژه 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

2. تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی پرند:

تقاطع غیرهمسطح در جنوب فاز یک (ورودی شهرک صنعتی) شهر پرند قرار دارد. هدف از ساخت این پل روگذر ایجاد دسترسی شهرک صنعتی به جاده قدیم تهران-ساوه و شهر پرند است که 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

3. بوستان مشاهیر:

بوستان مشاهیر با مساحت 32 هکتار، بزرگترین بوستان در دست احداث در پرند است که در رود دره حدفاصل فازهای 3 و 4 واقع شده است. این بوستان همانند مفصلی سبز، مناطق مسکونی مجاور را بهم می پیوندد و با ساختاری یکپارچه از محیط پیرامون تا قلب کلانشهر امتداد یافته است. بوستان مشاهیر با هدف ایجاد فضای سبز در مقیاس شهری و فراشهری و تاکید بر فعالیت های آزادانه شهروندان در قالب فضاهای خدماتی، رفاهی، گذران اوقات فراغت، فرهنگی، تفریحی و گردشگری طراحی گردید. در برنامه ریزی و طراحی این بوستان مولفه های عملکردی، زیباشناسی و محیط زیستی مورد توجه قرار گرفته است. هویت بخشی و ایجاد پل ارتباطی بین تاریخ و فرهنگ گذشته و حال از اهداف اصلی پروژه است و تاکنون این پروژه 86 درصد پیشرفت داشته است و نیمه شمالی آن افتتاح شده است.

4. پروژه قطار شهری:

احداث راه دسترسی به ایستگاه راه آهن شهدای شهر جدید پرند که تاکنون 50 درصد پیشرفت داشته است.

5. مرکز محله آفتاب:

مرکز محله آفتاب واقع در فاز 5 شهر جدید پرند با روش مشارکت در ساخت دارای کاربری های تجاری، آموزشی، سرای محله و فضای سبز می باشد. پیشرفت فیزیکی پروژه حدود 11 درصد است و در مرحله تسطیح و خاکبرداری و اجرای جدول معابر و صدور پروانه ساختمانی برای مجتمع های تجاری است.

6. پروژه آماده سازی اراضی 88 هکتاری:

عملیات آماده سازی اراضی موسوم به 88 هکتاری واقع در شمال فاز 6 می باشد که تاکنون حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

7. پروژه آماده سازی اراضی 130 هکتاری:

عملیات آماده سازی اراضی موسوم به 130 هکتاری واقع در فاز 6 می باشد که تاکنون حدود 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و خدمات رسان فاضلاب شروع به کار کرده است و کانال هدایت آب های سطحی در جنوب سایت رو به اتمام است.

8. طرح ملی مسکن:

این پروژه 252 واحد دارد و 10 طبقه است و در شمال فاز 6 قرار دارد و عملیات خاکبرداری آن در حال انجام است.

9. پروژه کیسون (مسکن مهر):

این پروژه در فاز 6 شهرجدید پرند واقع شده است که تاکنون 10080 واحد آن افتتاح شده است و دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا