بورس و بازارمجلس و ارگان هامجله خبری

تاکید بر تکمیل واحدهای مسکن مهر دماوند

به گزارش ساختمان آنلاین: احمد اصغری‌مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن روز گذشته به همراه سیداحمد رسولی‌نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس از سایت‌های مسکن مهر شرق استان تهران -سایت‌های مسکن مهر گیلاوند، مهر آباد و امام‌رضا- بازدید کرد.

در جریان این بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل هرچه سریعتر واحدهای مسکونی مهر دماوند و تسهیل در ارایه خدمات به مردم تاکید کرد.

به گفته مصطفی پرویزی‌مقدم معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، روز گذشته همچنین در خصوص مکان‌یابی سایت جدید طرح اقدام ملی مسکن در آبعلی، تدقیق رفع تصرف در پلاک مهرآباد و تاکید بر تداوم رفع تصرف در شهرستان دماوند، بررسی و جانمایی محل آرامستان جدید در دماوند، امکان توسعه فضای سبز سایت‌های مسکن‌مهر و جانمایی ایستگاه آتش‌نشانی آبعلی بحث و تبادل‌نظر شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین روز گذشته از محل سایت جدید طرح اقدام ملی مسکن دماوند بازدید کرد.

بنا بر اعلام معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، معاون وزیر راه و شهرسازی با تامین زمین کلانتری سایت مسکن مهر موافقت کرد و مقرر شد تا اداره کل راه وشهرسازی استان تهران زمین منطقه انتظامی را تامین کند.

بنا بر اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، در پایان و پس از گفت و گوهای معاون وزیر راه و شهرسازی با مردم و ساکنان سایت مسکن مهر به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران دستور داده شد تا پس از ارائه پایان کار توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراحل اجرایی اخذ اسناد اعیانی واحدهای مسکونی دشت ناصر انجام شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا