مجلس و ارگان هامجله خبری

آخرین مهلت پیمانکاران برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر تعیین شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  احمد اصغری‌مهرآبادی که برای بازدید از روند تکمیل پروژه‌های مسکن مهر استان تهران به پرند رفته بود، افزود: عملیات ساختمانی سایر فازهای این پروژه هم تا پایان سال ۹۹ به اتمام خواهد رسید.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در این بازدید کیفیت ساخت این پروژه‌ها را مناسب بیان کرد و گفت:  متولیان ساخت این پروژه‌ها متعهد شدند تا پایان امسال تمامی پروژه‌های مسکن مهر را به متقاضیان تحویل دهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید گزارشی از روند پیشرفت و مسائل موجود در زمینه اعتبارات، مصالح و نیروی انسانی دریافت کرد و برای حل این مسائل تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر طی روزهای آینده نیز از مسکن مهر پردیس و هشتگرد بازدید خواهد کرد.

بررسی‌ها نشان می دهد که میانگین قیمت معاملات مسکن در شهر تهران، روند صعودی دارد بطوری که میانگین قیمت معاملات مسکن در شهر تهران در هشت ماه ابتدایی سال ۹۸ معادل ۱۲ میلیون و ۶۱۷ هزار تومان بوده و در هشت ماهه منتهی به آبان امسال این رقم به ۲۷ میلیون و ۸۲۸ هزار تومان رسیده است.

تحولات قیمت مسکن در شهر تهران نیز اختلاف فاحشی را نشان می‌دهد و بر اساس بررسی‌های انجام شده معاملات آبان ماه امسال حاکی از میانگین متوسط خرید و فروش یک متر مربع واحد مسکونی معادل ۵۹ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان در منطقه یک دارد و این رقم برای منطقه ۱۸شهر تهران معادل ۱۱ میلیون و ۹۰۴ هزار تومان است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا