مجلس و ارگان هامجله خبری

اتمام پروژه‌های مسکن مهر استان سمنان پیگیری می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین: فردین شاکری، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای مسکن استان سمنان که با حضور معاون عمرانی استاندار سمنان برگزار شد، گفت: همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های دولتی تسریع در اتمام پروژه‌های عمرانی دولت در سطح کشور و استان سمنان را به همراه دارد.

شاکری که برای پیگیری و نظارت بر روند تکمیل و اتمام پروژه‌های مسکن مهر استان سفری به استان سمنان داشت، در جلسه شورای مسکن این استان افزود: از مجموع ۱۶۶۷۴ واحد مسکن مهر بدون مشکل در استان سمنان، ۱۶۵۹۰ واحد تکمیل و ۸۴ واحد باقیمانده که این تعداد هم تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به پایان خواهد رسید.

وی همچنین از تصویب مابه‌التفاوت اقلام نصبیات به پروژه‌های مسکن مهر این استان خبر داد و روند تکمیل این پروژه‌ها را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، این مقام مسوول در سازمان ملی زمین و مسکن اظهار داشت: سازمان متبوعش آمادگی دارد تا مشکلات پیش روی تک‌تک پروژه‌های مسکن مهر را پیگیری و با رعایت موازین قانونی مرتفع کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا