مجلس و ارگان هامجله خبری

حدود ۹۰ هزار واحد مسکونی مهر امسال فروش اقساطی شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  محمدحسن علمداری عضو هیات‌مدیره بانک مسکن تازه‌ترین وضعیت فروش اقساطی مسکن مهر را برای امسال توضیح داد.

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن با اشاره به اینکه تاکنون ۲ میلیون و ۹۴ هزار و ۷۲۶ واحدمسکونی مهر فروش اقساطی و تعیین‌تکلیف شده است از فروش اقساطی ۸۹ هزار و ۸۰۵ واحد در سال جاری طبق تازه‌ترین آمار، خبر داد.

علمداری تسهیلات باقی‌مانده واحدهای شهری مسکن مهر را ۲۶۴ هزار و ۵۳۵ واحد عنوان کرد و در بیان احتمال اختلاف آمار بانک مسکن با دیگر آمار ارایه شده مسکن مهر، توضیح داد: با تاکید وزیر راه و شهرسازی چنانچه تمام مسائل واحدهای مسکونی مهر از جمله مباحث زیربنایی حل نشده و تکمیل نشده باشد، بانک حق قسط‌بندی و واگذاری به افراد را ندارد در حالیکه عملا بخش عمده‌ای از این واحدها به مردم واگذار شده و متقاضیان در واحدها ساکن شده‌اند.

وی نزدیک به ۱۰۰ هزار پرونده مسکن مهر را دارای مشکلات قضایی و جانمایی عنوان کرد که از لیست مسکن مهر خارج شدند.

علمداری میزان استقبال مردم را برای مشارکت در طرح مسکن مهر و خریداری واحدهای باقیمانده، مثبت ارزیابی کرد و دلایل آن را افزایش قیمت مسکن در کلانشهرها برشمرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا