صنایع ساختمانیمجله خبری

بررسی علت مشکلات بازار سیمان خوزستان

به گزارش ساختمان آنلاین:   امیر حسین نظری در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: افت فشار گاز در ماه‌های اخیر باعث ایجاد مشکلاتی در تولید کارخانجات سیمان خوزستان شد.

وی گفت: کارخانه سیمان مسجدسلیمان با تولید روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن، کارخانه سیمان خوزستان با تولید روزانه هفت هزار تن و کارخانه سیمان بهبهان با تولید روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن در خوزستان فعال هستند که با مشکلی که در میزان تولید آنها وارد شد بازار سیمان استان را دچار تنش کرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت روغن خوراکی در خوزستان بیان کرد: زمانی که کل کشور با مشکل تامین روغن خوراکی روبه رو شد موفق شدیم که سهمیه کشوری تولید روغن خوراکی را برای کارخانجات درون استان دریافت کنیم و با این کار تولید روغن خوراکی کارخانجات درون استان افزایش یافت.

نظری بیان کرد: هم اکنون با افزایش تولید روغن خوراکی درون استان، روزانه ۲۷۰ تن روغن در خوزستان توزیع می‌شود و مشکل در این بخش حل شده است.

رییس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: البته مردم خوزستان تمایل به مصرف برخی برندها دارند اما روغن تولید درون استان نیز جوابگوی نیاز مردم بوده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا