مجلس و ارگان هامجله خبری

مصوبه مجلس برای بیمه واحدهای مسکونی

به گزارش ساختمان آنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه 12 اسفند) قوه مقننه و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1400، بند (ه) تبصره (6) ماده واحده این لایحه را مصوب کردند.

شرکت‌های بیمه‌گر با هماهنگی وزارتخانه های نفت و نیرو مکلفند با صدور بیمه نامه، مشترکان را از حقوق خود مطلع نمایند و متناسب با مبلغ دریافتی شرکت بیمه مربوطه خسارات وارده را جبران نمایند.

* مجلس نحوه توزیع درآمدهای حاصل از اخذ عوارض ارزش افزوده شهرستان‌های تهران را مشخص کرد

همچنین نمایندگان نحوه توزیع درآمدهای حاصل از اخذ عوارض ارزش افزوده شهرستان های تهران بین شهر تهران و نقاط روستایی و عشایری آن را تعیین کردند.

سازمان امور مالیاتی مکلف است پرونده های واحدهای تولیدی و خدماتی با شخصیت حقیقی یا حقوقی دارای یک محل فعالیت را که محل استقرار واحد تولیدی یا خدماتی آنها در استان محل استقرار دفتر مرکزی آنها نیست، به اداره کل امور مالیاتی استان محل استقرار واحد تولیدی و خدماتی ارسال کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا