فن آوری های ساختمانیمجله خبری

افزایش اجاره‌بهای مسکن در پایتخت انگلیس

به گزارش ساختمان آنلاین:   اجاره خانه در مناطق مرکزی لندن 4.3 درصد در ماه ژوئن نسبت به ماه قبل افزایش داشته که سریعترین رشد اجاره خانه به دنبال کاهش محدودیت‌های کرونایی و بازگشت مردم به زندگی شهری بوده است.

آنیشا بوریج، سرپرست تحقیقات در موسسه همپتون، با اشاره به بازگشت رقم اجاره‌خانه‌ها به سطح قبل از کرونا طی سال آینده گفت صاحب‌خانه‌های لندنی بیش از هر سرمایه‌گذار دیگری در داخل کشور ضرر کرده‌اند ولی رشد اجاره خانه در ماه‌های اخیر این شرایط را تغییر داده‌ است.

لندنی‌ها در حال بازگشت هستند، به همین دلیل اجاره‌خانه ها بالا رفته است.

تعداد مستاجران جویای خانه در ماه ژوئن است 45 درصد نسبت به همین دوره در 2019 بالا رفته است. کمبود خانه هم یکی دیگر از دلایل افزایش اجاره‌خانه‌ها در لندن است.

احیای علاقه به شهرنشینی احتمالاً می‌تواند لندن را به شرایط قبل از کرونا بازگرداند. ولی هنوز مشخص نیست آیا همه‌گیری کرونا علاقه به شهرنشینی را به طور کامل از بین برده یا برداشته شدن محدودیت‌ها و از سر گرفته شدن پروازها شرایط را بهبود می بخشد.

علیرغم افزایش اجاره خانه در ماه ژوئن، رقم اجاره ها هنوز هم 16.5 درصد پایین تر از سال گذشته است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا