بورس و بازارمجله خبری

افزایش اجاره‌بها برای زنجان 20 درصد است

به گزارش ساختمان آنلاین: سید ابوالفضل طاهری با اشاره به افزایش اجاره‌بها ، اظهار کرد: بر اساس بخشنامه ارسالی در سال‌جاری، اجاره‌بها مسکن در تهران ۲۵، در کلان‌شهرها ۲۰ و در دیگر شهرها ۱۵ درصد می‌تواند افزایش داشته باشد.

وی با بیان اینکه زنجان جزو شهرهایی است که افزایش اجاره‌ بها ۲۰ درصد بود، افزود: افزایش اجاره‌بها اغلب به درخواست صاحبخانه اتفاق می‌افتد و اتحادیه مشاوران مسکن نمی‌تواند بر آن نظارت و یا دخالتی بکند.

این مسئول ادامه داد: بر اساس بخشنامه صادره، امسال صاحبخانه‌ها به دلیل کرونا اجازه ندارند، پس از پایان قرارداد مستاجر خود را تغییر دهند مگر این مهم به درخواست مستاجر اتفاق بیفتد.

رئیس اتحادیه مشاوران مسکن زنجان خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود در استان زنجان قیمت خانه نسبت به سایر شهرها گران‌تر است، درست نبوده و قیمت مسکن در زنجان با شهرهایی که جمعیتی برابر با زنجان دارد، متناسب است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا