مجلس و ارگان هامجله خبری

بهبود وضعیت مسکن نیازمند اجرای شجاعانه قوانین است

به گزارش ساختمان آنلاین: آرا شاوردیان اساسی ترین نیاز کشور به خصوص برای جوانان را حل دو معقوله مهم مسکن و شغل دانست و گفت: در بحث مسکن مهمترین مسئله داشتن اراده برای حل مشکلات این حوزه است، از طرفی همانطور که رئیس مجلس نیز بیان می‌کند«مشکل اقتصاد کشور، نداشتن راهکار نیست؛ حل مشکلات در کنار اراده، شجاعت هم می‌خواهد» بنابراین امروز نیازمند، رفع موانع با اراده قوی و شجاعت لازم برای پیگیری لوایح و بازنگری علمی و عملی در طرح ها و از همه مهمتر شجاعت در انجام و اجرای قوانین موثر بر حل موضوع مسکن هستیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما نیازمند برخورد چند جانبه با موضوع گرانی مسکن هستیم، تصریح کرد: با توجه به جوان بودن جامعه و نیاز مبرم به مسکن نمی‌توان منتظر یک طرح یا یک لایحه ماند و سپس بعد از حصول نتیجه نسبت به موفقیت یا ناکام ماندن آن طرح یا لایحه اظهار نظر کرد.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی افزود: باید در کنار تحقیقات آکادمیک ومیدانی برای آینده، نیاز امروز جامعه را با مدیریت مجموعه طرح ها و لوایح موجود با جدیت تمام و تلاش مضاعف بر طرف کنیم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس، خاطرنشان کرد: اخذ مالیات از خانه‌های خالی، همکاری بانک ها در وام های مسکن، مشارکت موسسات مالی و بانک ها در خصوص سرمایه گذاری در حوزه ساخت و ساز و انبوه سازی و همچنین ترغیب نهادها برای توسعه مسکن در سطح کشور از جمله برنامه هایی است که با اجرای مشترک آنها و نظارت دقیق بالاخص از سوی مجلس و کمیسیون عمران می توان در راستای حل معضل مسکن گام برداشت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا