بورس و بازارمجله خبری

بررسی فایل‌های فروش مسکن در شرق تهران

به گزارش ساختمان آنلاین:  اگرچه تعداد فایل‌های فروش در بازار مسکن شرق تهران به مراتب از جست‌وجوگران ملک بیشتر است و این طور به نظر می‌رسد که انتخاب‌های متعددی پیش روی متقاضیان خرید آپارتمان در این محدوده قرار دارد، اما بررسی فایل‌های موجود نزد واسطه‌ها حاکی از وجود نقاط ضعف در بسیاری از فایل‌های موجود است که سبب شده مالکان آنها برای مدت طولانی در صف انتظار فروش باقی بمانند.

واسطه‌های ملکی می‌گویند فایل فروش در بازار مسکن منطقه چهار کم نیست و دست‌کم با توجه به تعداد محدود متقاضیان خرید در حال جست‌وجو در بازار، تعداد این فایل‌ها قابل توجه است اما بیش از نیمی از فایل‌های موجود نقاط ضعفی از قبیل فرسودگی داخل آپارتمان، نداشتن آسانسور، پارکینگ یا انباری و نظایر آن را دارند.

در این بین فایل‌های متعددی نیز وجود دارند که ظاهرا به لحاظ امکانات بدون نقص هستند اما نقطه ضعف آنها نیز نداشتن نور مناسب در سالن است که سبب می‌شود خریداران رغبت چندانی به معامله آنها نشان ندهند. به اذعان واسطه‌های ملکی فعال در برخی محله‌های منطقه چهار تهران، بسیاری از واحدهای عرضه شده برای فروش طی هفته‌های اخیر، نقصان نور سالن را داشته‌اند و نور نشیمن اصلی خانه از پنجره آشپزخانه تامین می‌شود. این موضوع برای بسیاری از متقاضیان خرید که دنبال آپارتمان بدون نقص هستند، نقطه ضعف محسوب می‌شود و در نتیجه به این فایل‌ها رغبت نشان نمی‌دهند.

البته به گفته واسطه‌ها این قبیل فایل‌ها نسبت به واحدهایی که از نظر نور و نقشه بی‌نقص هستند، با قیمت ارزان‌تر فایل شده‌اند اما با این حال اغلب آنها برای مدت یک ماه در صف فروش باقی مانده‌اند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا