بورس و بازارمجله خبری

افزایش قیمت اجاره مسکن در شهرهای اقماری اطراف تهران

به گزارش ساختمان آنلاین: بررسی بازار اجاره مسکن در شهرهای اقماری اطراف تهران حاکی از آن است که هم اکنون یک مترمربع آپارتمان مسکونی در پرند با قیمت 27000 تومان (اجاره 2 میلیون و 100 هزار تومانی برای یک واحد 80 متری) آگهی شده است.

در قرچک ورامین متوسط اجاره یک متر مربع واحد مسکونی 40 هزار تومان است به عبارت دیگر اجاره یک واحد 80 متری در این منطقه ماهانه 3.2 میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته حدود 10 درصد کاهش یافته است.

اجاره ماهانه آپارتمان 80 متری در پاکدشت 3 میلیون و 280 هزار تومان است که در مقایسه با هفته گذشته حدود 15 درصد افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش در شهر جدید پردیس قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته ثابت مانده است و اجاره آپارتمان مسکونی 80 متری 4 میلیون و 320 هزار تومان است.

همچنین در شهریار آپارتمان 80 متری با اجاره کامل 4 میلیون و 560 هزار تومان برای یک ماه آگهی شده است که نسبت به هفته گذشته 2 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

در شهر قدس و رودهن به ترتیب اجاره یک متر واحد مسکونی 58 و 62 هزار تومان است؛ یعنی اجاره ماهانه واحد 80 متری در شهر قدس 4 میلیون و 640 هزار تومان و در رودهن 4 میلیون و 960 هزار تومان است.

در شهر جدید اندیشه متوسط اجاره یک آپارتمان 80 متری 5 میلیون و 280 هزار تومان است و این عدد 3 درصد نسبت به هفته قبل افزایش یافته است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا